Rondreis Peru 2015 - Reisverslagen van Familie Smeijers - WaarBenJij.nu Rondreis Peru 2015 - Reisverslagen van Familie Smeijers - WaarBenJij.nu

Rondreis Peru 2015

Iets meer dan een maand geleden zaten we er met zijn allen: de diploma-uitreiking van Ivo! Hij heeft het gehaald met een cijferlijst om trots op te zijn en gaat nu ein-de-lijk iets doen wat 'ie echt leuk vindt.

Drie jaar geleden zagen we Maaike met al haar klasgenoten op het podium staan en 5 jaar geleden stond Jessica te stralen met haar 'graduation head'.

Eindelijk is de middelbare school-periode afgesloten in huize Smeijers. Geen blokroosters, SO's en proefwerken meer, maar tentamens, essays en nachten doorhalen. Ter afsluiting van deze periode maken we met zijn vijven nog een grote reis.

Peru: here we come!

22 Augustus 2015

Onze reis naar de Verborgen Stad

20 Augustus 2015

"Het is wintersport, maar dan in een t-shirt!"

18 Augustus 2015

"Waar zijn de kotszakjes?"

10 Augustus 2015

Lima en Paracas ontdekken

06 Augustus 2015

De Voorbereidingen
Familie Smeijers

Wij zijn Ronald, Ellen, Jessica, Maaike en Ivo Smeijers. In 2012-2013 hebben hebben wij een reis naar Nieuw-Zeeland gemaakt, met als doel onze familie te bezoeken. Het was een fantastische reis, waar we prachtige herinneringen aan hebben overgehouden. Dit jaar heeft de jongste van de familie Smeijers zijn middelbare school diploma gehaald. Om deze periode van proefwerken en SO's af te sluiten, maken we met zijn allen een reis naar Zuid-Amerika: Peru!